• საჯარო ინფორმაცია
  • ცნობარი
  • მულტიმედია
  • ხშირად დასმული კითხვები
  • ღონისძიებები
  • სიახლეები
  • კონტაქტი
  • GE
    • GE
    • EN
sou.edu.ge logo
ტელეფონი
0 (32) 2 54 14 26; 577 17 07 40
ელ.ფოსტა
info@sou.edu.ge
მისამართი
ანა პოლიტკოვსკაიას #61, 0186
რუკა
  • მთავარი
  • ჩვენ შესახებ
    • ისტორია
    • რექტორები
    • მისია
    • უნივერსიტეტის სტრატეგიული და სამოქმედო გეგმა
    • უნივერსიტეტის წესდება
    • უნივერსიტეტის სტრუქტურა
    • ატრიბუტიკა
    • ავტორიზაცია
    • პერსონალურ მონაცემთა დაცვის ოფიცერი
  • მართვის ორგანოები
    • აკადემიური საბჭო
    • წარმომადგენლობითი საბჭო
      • წარმომადგენლობითი საბჭოს (სენატის) სპიკერი
      • წარმომადგენლობითი საბჭოს (სენატის) წევრები
      • წარმომადგენლობითი საბჭოს ოქმები
    • რექტორი
      • რექტორი
      • დამხმარე სტრუქტურული ერთეული
    • ადმინისტრაციის ხელმძღვანელი
      • ადმინისტრაციის ხელმძღვანელი
      • ადმინისტრაციის ხელმძღვანელის მოადგილე
      • სასწავლო პროცესის მართვის დეპარტამენტი
      • ფინანსებისა და აღრიცხვის სამსახური
      • სამეცნიერო კვლევებისა და განვითარების დეპარტამენტი
      • საერთაშორისო ურთიერთობებისა და კულტურათაშორისი კავშირების დეპარტამენტი
      • საზოგადოებასთან და მედიასთან ურთიერთობის სამსახური
      • სტუდენტთა პრაქტიკისა და კარიერის მართვის სამსახური
      • იურიდიული სამსახური
      • სპორტის, კულტურისა და ახალგაზრდულ საქმეთა სამსახური
      • ბიბლიოთეკა
      • გამომცემლობა
      • საინფორმაციო ტექნოლოგიების განყოფილება
      • პერსონალის მართვის სამსახური
      • კანცელარია
      • მატერიალური რესურსების მართვის სამსახური
      • მონიტორინგის განყოფილება
      • დაცვისა და შიდა უსაფრთხოების სამსახური
    • ხარისხის უზრუნველყოფის სამსახური
      • სტრუქტურა
      • წესები და ინსტრუქციები
      • ანგარიშები
  • ფაკულტეტები
    • საბუნებისმეტყველო მეცნიერებათა, მათემატიკის, ტექნოლოგიებისა და ფარმაციის ფაკულტეტი
      • სტუდენტთა საყურადღებოდ!
      • პროექტები
      • სასწავლო ცხრილი
      • სწავლება
      • ფაკულტეტის საბჭო
      • ფაკულტეტის ადმინისტრაცია
      • აკადემიური პერსონალი
    • ბიზნესისა და სოციალურ მეცნიერებათა ფაკულტეტი
      • სტუდენტთა საყურადღებოდ!
      • საგამოცდო ცხრილი
      • სასწავლო ცხრილი
      • სწავლება
      • ფაკულტეტის საბჭო
      • ფაკულტეტის ადმინისტრაცია
      • აკადემიური პერსონალი
    • სამართლისა და დიპლომატიის ფაკულტეტი
      • სტუდენტთა საყურადღებოდ!
      • სასწავლო ცხრილი
      • სწავლება
      • ფაკულტეტის საბჭო
      • ფაკულტეტის ადმინისტრაცია
      • აკადემიური პერსონალი
    • განათლების მეცნიერებათა
      • სტუდენტთა საყურადღებოდ!
      • სასწავლო ცხრილი
      • სწავლება
      • ფაკულტეტის საბჭო
      • ფაკულტეტის ადმინისტრაცია
      • აკადემიური პერსონალი
    • ჰუმანიტარულ მეცნიერებათა
      • სტუდენტთა საყურადღებოდ!
      • სასწავლო ცხრილი
      • სწავლება
      • ფაკულტეტის საბჭო
      • ფაკულტეტის ადმინისტრაცია
      • აკადემიური პერსონალი
      • სადისერტაციო საბჭოები
  • სწავლა
    • სასწავლო წელი
    • სასწავლო პროცესის მარეგულირებელი წესი
    • საბაკალავრო პროგრამები
    • სამაგისტრო პროგრამები
    • სადოქტორო პროგრამები
    • ზოგადი განათლების დაწყებითი საფეხურის მასწავლებლის მომზადების ინტეგრირებული საბაკალავრო-სამაგისტრო საგანმანათლებლო პროგრამა
    • ქართულ ენაში მომზადების საგანმანათლებლო პროგრამა
    • მასწავლებლის მომზადების საგანმანათლებლო პროგრამა
    • საქართველოს ბანკის სტიპენდია
  • კვლევა
    • კვლევითი ერთეულები
      • მოლეკულური დიაგნოსტიკისა და ბიოტექნოლოგიური სამეცნიერო-კვლევითი ცენტრი
    • პროექტები
    • სამეცნიერო შრომები
    • არქივი
    • HORIZON EUROPE საუნივერსიტეტო საგრანტო ოფისი
      • HORIZON EUROPE
      • გენდერული თანასწორობის გეგმა (GEP)
      • კონტაქტი
      • ღონისძიებები
  • საერთაშორისო ურთიერთობები
    • საერთაშორისო ურთიერთობებისა და კულტურათაშორისი კავშირების დეპარტამენტი
    • პარტნიორები
    • გაცვლითი პროგრამები
    • ERASMUS +
    • ინტერნაციონალიზაციის პოლიტიკა
    • პროექტები
      • პროექტები
      • ერასმუს+ პროექტი „ვირტუალური გაცვლები მსოფლიოს სხვა სპეციფიკურ რეგიონებში“ Virtual Exchanges with other specific regions in the world, 2023-2025.
      • ფსიქოლოგიური კონსულტაციის ცენტრების შექმნა სტუდენტებისთვის საქართველოს უმაღლეს საგანმანათლებლო დაწესებულებებში E-PSY (617980-EPP-1-2020-1-GE-EPPKA2-CBHE-SP) - Establishment of Psychological Counselling Centers at Georgian HEIs for Students E-PSY (617980-E
      • კონკურენტული ინოვაციის ფონდის (CIF) II საგრანტო კონკურსის პროექტი მსოფლიო ბანკის დაფინანსებით
      • ჟან მონეს მოდული EUPEACE, პროექტი N101175481
      • Development of Soft Skills at Higher Education Institutions in Compliance with the 21st Century Labor Market Requirements [DeSIRe]
      • ჟან მონეს მოდული (ჟან მონეს აქტივობები - Erasmus+ Program (ERASMUS) ERASMUS-JMO-2022-HEI-TCH-RSCH - CSREU) - პროექტი: 101083295 — CSREU

ცნობარი

  1. ცნობარი
  2. იურიდიული ცნობარი
  3. ნორმატიული დოკუმენტები
წესდებანორმატიული დოკუმენტებიშინაგანაწესიბიუჯეტიდებულებები და ინსტრუქციებიაკადემიური საბჭოს დადგენილებებიბრძანებებიეთიკის კომისიაეთიკის კომისიის შემადგენლობაწარმომადგენლობითი საბჭოს გადაწყვეტილებები

ნორმატიული დოკუმენტები

ამობეჭდვა

    სოხუმის სახელმწიფო უნივერსიტეტის უვადოდ არჩეული პროფესორის ატესტაციის ჩატარების ერთიანი წესი (დანართი 1) (დანართი 2)

    სსიპ სოხუმის სახელმწიფო უნივერსიტეტის გენდერული თანასწორობის გეგმა (GEP)

    სტუდენტთა სააუდიტორიო მეცადინეობების განრიგი და პროფესორ-მასწავლებელთა სასწავლო დატვირთვის ნაწილობრივი რეგულირების ნორმატივები


    საქართველოს კანონი უმაღლესი განათლების შესახებ


    ბოლონიის პროცესი


    ბერლინის კომუნიკე


    ბოლონიის დეკლარაცია


    კრედიტები


    გიოტებერგის დეკლარაცია


    გრაცის დეკლარაცია


    ლისაბონის კონვენცია


    პრაღის კომუნიკე


    სალამანკის მიმართვა


    სორბონის დეკლარაცია


    უნივერსიტეტების დიდი ქართია


    ბერგენის კომუნიკე


    სსიპ - სოხუმის სახელმწიფო უნივერსიტეტში აკადემიური თანამდებობის დასაკავებლად კონკურსის ჩატარების პროცედურა და წარმოსადგენ დოკუმენტთა ნუსხა  კონსოლიდირებული (დანართი 1); (დანართი 2); (დანართი 3);


    სოხუმის სახელმწიფო უნივერსიტეტის ფაკულტეტის დეკანის არჩევის წესი


    სოხუმის სახელმწიფო უნივერსიტეტის ფაკულტეტის ხარისხის უზრუნველყოფის სამსახურის უფროსის არჩევის წესი


    სოხუმის სახელმწიფო უნივერსიტეტის აკადემიურ საბჭოს წევრთა არჩევის წესი


    ა(ა)იპ - სოხუმის სახელმწიფო უნივერსიტეტში სრული, ასოცირებული და ასისტენტ-პროფესორის აკადემიური თანამდებობის დაკავების წესი (დანართი 1);(დანართი 2);(დანართი 3). (ძალადაკარგულია)


    სოხუმის სახელმწიფო უნივერსიტეტის წარმომადგენლობითი საბჭოს წევრთა არჩევის წესი


    სსიპ - სოხუმის სახელმწიფო უნივერსიტეტის აკადემიური პერსონალის სასწავლო და სამეცნიერო-მეთოდური დატვირთვის ნორმები (2013-2014 სასწავლო წელი) (დანართი)


    სსიპ - სოხუმის სახელმწიფო უნივერსიტეტის მოწვეული პროფესორების სასწავლო და სამეცნიერო-მეთოდური დატვირთვის ნორმები (2013-2014 სასწავლო წელი) (დანართი)


    სსიპ-სოხუმის სახელმწიფო უნივერსიტეტის დოქტორანტურის მინიმალური სტანდარტი


    სსიპ - სოხუმის სახელმწიფო უნივერსიტეტში პროფესორის, ასოცირებული პროფესორის, ასისტენტ-პროფესორის და ასისტენტის აკადემიური თანამდებობის დასაკავებლად კონკურსის ჩატარების პროცედურა და წარმოსადგენ დოკუმენტთა ნუსხა  (დანართი 1); (დანართი 2); (დანართი 3); (დანართი 4); (დანართი 5) (ძალადაკარგულია)


    წარმომადგენლობითი საბჭოს მიერ ადმინისტრაციის ხელმძღვანელის კანდიდატურის დამტკიცების წესი


    ს.ს.ი.პ-სოხუმის სახელმწიფო უნივერსიტეტის აკადემიური,სამეცნიერო,მოწვეული პერსონალის და სტუდენტების (დოქტორანტურა/მაგისტრატურა/ბაკალავრიატი) აკადემიური ეთიკისა და აკადემიური დისციპლინის დარღვევისთვის პასუხისმგებლობის შესახებ. (იხ. ანტიპლაგიატის სისტემის მსგავსების ანგარიშის ინტერპრეტაციის ინსტრუქცია)


    სსიპ - სოხუმის სახელმწიფო უნივერსიტეტის აფელირების წესი (დანართი 1); (დანართი 2); (დანართი 3)


    ბიბლიოთეკის სარგებლობის წესი


    სსიპ - სოხუმის სახელმწიფო უნივერსიტეტის ბიუჯეტის შედგენის წესი


    სსიპ - სოხუმის სახელმწიფო უნივერსიტეტის დამხმარე პერსონალის სამსახურში მიღების წესი


    სოხუმის სახელმწიფო უნივერსიტეტის სადოქტორო პროგრამაში ჩართული აკადემიური პერსონალის შრომის ანაზღაურების განსაზღვრის წესი


    სსიპ -  სოხუმის სახელმწიფო უნივერსიტეტის საქმისწარმოების ერთიანი წესი


    სოხუმის სახელმწიფო უნივერსიტეტის ხარისხის უზრუნველყოფის სამსახურის უფროსის თანამდებობაზე დამტკიცების წესი (ფარული კენჭისყრით)


    სექსუალური შევიწროების შესახებ საჩივრის წარდგენის წესი და განხილვის პირობები (დანართი)

    sou.edu.ge logo
    • 0 (32) 2 54 14 26; 577 17 07 40

    • info@sou.edu.ge

    • ანა პოლიტკოვსკაიას #61, 0186

    სამუშაო საათები

    • ორშაბათი - პარასკევი:
      09:00 - 18:00
    • შაბათი:
      -
    • კვირა:
      -

    Copyright © 2018